Kızlar biz 2 ay 20 günlügüz doktorlar 3 aya kadar göze muayeneye götürün demişti sorum şu ki küçük bebek daha diye diyorum devlete mi özele mi götürsem büyük kızımı götürmüştüm özelde de mi aynı işliyor bilmiyorum ama herkese damlatılan göz damlası kızım makineye gözünü koyar koymaz kasınmaya falan baslıyor dedi doktoru da beğenmedik gözlük yazdı ama kullanmadık hatta almadık bile bilgi verir misiniz?