Selamlar. Bebeğim bir ay sonra 6. ayına girecek inşallah. Tüm aşılarını Türkiye de yaptırdım şimdiye kadar. Şu an annemin yanında yurtdışındayız Fransa da. Acaba 6. ay aşılarını Fransa da yaptırsam olur mu? Bu durumu yaşayan duyan var mı? Sonuçta bu aşıları tüm dünyada aynı oluyo. Yardımcı olursanız çok sevinirim çok teşekkür ederimm