Yenidoğan dönemi için bir şey diyemem ancak 3 aydan itibaren kabızlıkla mücadele eden birisi olarak söylüyorum denemediğim yöntem kalmamıştır. Doktor bile sıkılmıştı benden. Benim bebeğim 11 güne kadar yapmıyor. Şu an 4.5 aylık hala devam ediyor. Ateş huzursuzluk şikayetiniz yoksa müdahale etmeyin fitile ilaca alıştırmayın her bebeğin yapısı farklı. 10 güne kadar kabızlık sayılmıyor. Yaptığında katılık varsa kabız olarak değerlendiriliyor. Bu konuyla ilgili çok endişelenen biri olarak yazmak istedim size. Ateş takibini yapın ve akışına bırakmaya çalışıyorum. Ben yapmıyor diye günlerce ağlıyordum. Bağırsaklarını kontrol etmediğini bilmediği için geç dışkılama yapıyorlar. Onun dışında dulcosoft önerdiler bize içerik olarak da doğal dediler ancak almadım kullanmadım. Yeni yeni günde 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum ancak değişen bi durum yok hala 10-11 günde bir yapıyor. Osman gönülal zeytinyağının bi faydası olmadığını söylemişti ama ben çaresizlikten vermiştim