Fatmazel43 İlk adım ayakkabısı olarak ne aldınız acaba? Çok kararsızım bu konuda. Minicik ayaklar rahat etsin istiyorum ☺️
motherofLeyla Fatmazel43 vicco aldım 20 numara 12.ayda felan giydirmeye başladım iyice yürüyünce şuan 14 buçuk aylık hala giyiyor bu bize heralde bi 3 4 ay daha gider :)