kutgun tabii ki ihmal etmeyin asla, ama aşırı panik de olmayın çocukken yaz kış burnum kanardi ozellikde de yazın her Allah’ın günü bazen günde 2-3 kanardi durduk yere başlardı foşur foşur 😂 doktor kontrolüne gittim sürekli, burnumdaki kılcal damarlar çok inceymiş özellikle de yazın güneşte sıcakta genleştigi için hafif çatlar kanamaya sebep olurmuş 12-13 yaşlarımda kendiliğinden geçti o zamana kadar sürekli kanamisti belki sizinki de öyle bir şeydir internete göre her başı agriyan kanser zaten 🤦 geçmiş olsun inşallah önemli değildir 🙏