Kızlar oğlum 14 aylık 3 aylık da kızım var hepimiz aynı oda da uyuyoruz oğlum beşiginde uyumuyor fazlasıyla dağınık yatıyor diye yere yatak yapıyorum artık yatagını ayırmak istiyorum odası doğduğundan beri hazır çilekten arabalı yatak aldık sever diye :) odasıyla odamızın arasında mutfak var ağlasa duyarım ama odasında hiç tek kalmadı ansızjn uyanıp ağlar da beni görmezse ona travma olur mu bilmiyorum korku hissetsin istemiyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim gece sık sık uyanmaz asla bir iki kere anca uyanır geri uyur