Kızlar selam bi konuda çok düşünceliyim sizinle de paylaşmak istedim kayınvalidem bakıyor çocuğuma çalışıyorum ben. Kayınvalideme güvenim tam çocuğa bakma konusunda hem onların ilk torunu hemde üstüne baya düşüyor bundan eminim, Cuma günü yazlığa gidicek 5 günlüğüne kızımı da götürmek istiyor kızım bu arada 15 aylık. Ben vicdanen hiç göndermek istemiyorum çok özlerim onsuz ne yaparım diye ama eşimde gitsin bence diyor bizde birbirimize vakit ayıralım biraz sizce ne yapmalıyım🙄