hardal Selamlar, bebeğim 8 aylık malum sıcaklar çocuk isilik oluyor sürekli. Ferahlasın diye günde 2 kere banyo yaptırıyorum. isiliğe var mıdır bir öneriniz ?
Mommyhann hardal bizde o aylarda cok yaşadık doktorumuz sadece banyo yaptırın hergün dedi anca öyle ben hatta oyalansın biraz diye havuz yapmıştım yarım saat içinde oynuyordu iyi geliyordu
Sumemre hardal bizde yaşimizdayiz bütün sırtı göğsü komple olmuştu yıkadım hergun bide anneannem salatalık surmemi söyledi çok şükür geçmek üzeri azaldı baya deneyebilirsiniz salatalık bı zarar vermez
kahvelisianne hardal cnm terlememeye dikkat ey pamuklu giydir hametan sarı iyi geliyor birde gün aşırı yikayanilirsin