leylannpembemontu benim bebeğim de uyutma esnasında ağlıyordu ve saatlerce uyumadığı oluyordu. Fakat şimdi ağlasa bile sabırla uyutma işlemine devam ediyorum ve uyuyor. Ağlıyor diye hemen kaldırıyordum, uyumak istemiyor sanıyordum ama aslında öyle değilmiş bebeğim uykuya zor geçiyormuş sadece. Gün işi mızmızlandığında bilin ki direkt uyumak istiyordur. Yeni uyanmış olsa dahi beslendikten hemen sonra uyuyor artık ve bebeğim şimdi daha huzurlu Allah’ın izniyle. Ben böyle uykusuz 3 ay geçirdikten sonra bebeğimle Başbakan kaldığım bir kaç günde farkettirmeden. Canım yavrum benim onu anlayamadığım için hâlâ kendime kızıyorum