Annekuzusu_23 Kızlar doğum yapalı 2 ayı geçti hala hasta olmadım sizler nekadar sonra oldunuz ben kızımda sanırım 3 4 ay olmamıştım spiral taktırıcam hasta olmayı bekliyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Annekuzusu_23 Doktorum ne kadar emzirirsen regl olman okadar gecikir demisti. 8 ay emdi oğlum bıraktı. 8.ayin sonunda regl olmuştum.
Bett1 MiracAlpinveUmutunAnnesi bence kişiden kişiye göre degisir. İlk oğlumda 3 ay 27 gün sonra regli oldum 3 yaşına kadar emdi oğlum sütüm de en ufak bi azalma dahi olmadi. 2. Oğlumda 4 aylıkken regli oldum 1 yaşında hâlâ emiyor gene en ufak bir değişiklik olmadı sütüm de
Themom_ MiracAlpinveUmutunAnnesi 6,5 ay emzirdim sonra sütüm bitti şu an 13 aylık bebeğim hâlâ olmadım doktorunuz yanlıs bilgi vermis.
[silindi] Annekuzusu_23 süt yapmayı sağlayan hormonlar adet hormonunu baskıladiğı için emzirirken adet olmak gecikiyor
Sevemr Annekuzusu_23 İlk oğlum da kırk çıktıktan sonra oldum. Küçük oğlum 6 , ay 8 günlük daha olmadım