ZeynepOzcan Ulku__ 3ten fazla olmaması gerekiyor diye biliyorum olursa da diploma alamıyor o dersleri vermesi lazım en azından en son böyleydi
ZeynepOzcan Ulku__ sınıfı geçer ama diploma alamaz 12. Sınıf bitiminde, yazın okula gider sınava girer 2 yıl önce böyleydi inan şuan nasıl bilmiyorum her sene bi değişim oluyor
usenmedimyaptimbirvelet Ulku__ meslek okulu mu? Edebiyat baraj ders sanırım. Ondan kalınca sınıfta kalıyordun benim zamanımda. Ama 50yi geçmiş ortalaması geçer sanırım