Bende 29gun önce sezeryan oldum. 2 gün hastanede kaldık sütüm hiç gelmediği için bebeğim sarılık oldu mamada verdirmediler. Ve kuveze alındı bebeğim. 4kilo doğdu bu arada.
3.gün sütüm inmeye başladı, sagip goturdum ama 30 cc 2 tane ancak çıkıyordu. 5.gün hastaneden cıktı bebeğim, bestlak kullandım pahalı bi bitkisel ilaç ben pek faydasını görmedim canım. Mama ve anne sütü dönüşümlü olarak gidiyorum çok şükür 1 kilo almış bu ay.
Bol su iç, şekersiz komposto tüket. Üzülme bol bol dinlen