Ulku__ Arkadaşlar bilgisi olan varmı 10. Sınıfa giden kız kardeşimin ortalaması geçmeye yetiyor. Ama 6 dersten geçmeyen sınıfta kalır diye birşey yazıyor İnternet’e tam da 6 dersten kalıyor. Sınıfta kalır mı
Deletedmom_106 Ulku__ kurtarma sınavları oluyodu önceden. Sınıf tekrarı yazsa da ortalamayı tutturup gecebiliyodun .. 6 ders olayını bilmiyorum inşallah kalmaz ve dersleri için daha çok gayret ederr
yagmuraltintas Ulku__ 10. Sınıfsa geçiyor olması lazım kademeli olacak diye görmüştüm bir yerde. Yani yeni başlayanlar 9. Sınıflar kalacak diğer sınıflar eski sistemden devam edecek.