Lina_382 Ablam 12 yıldır çocuk sahibi olamıyordu aşılamayla hamile kaldı şekeri var hamileliğin ortasında tansiyon sıkıntısı çıktı bu gün 36+2 di hastaneye gitti hemen sezeryana aldılar gittiği hastene küçüktü bebeğin solunum sıkıntısı var ablamın kanını durduramamıi doktor rahmini alıcaz demiş eşinden imza almışlar ama kanamayı durdurmuşlar Samsun’a sevk ettiler kendine geldi yoğun bakımda bebeği ise başka hastaneye yatırdılar çok ağladım nolur duanızı eksik etemeyın uyumakta uyanmaz kızını sormuş Allahım yiyenimi annesiz ablamı çocuksuz bırakma😢😢
Casper_ Lina_382 Allah yardımcıları olsun Allah şifalarını versin inşallah sağ Salim çıksınlar Allah’m onları birbirine bağışlasın 💜
biradamavisi Lina_382 Rabbim sağlık sıhhat versin ikisine de inşallah. Hayırlısıyla kucağına alsın, sağlıkla büyütsün inşallah. Bu günleri unutturacak çok mutlu günler yaşasınlar 🙏
elmaliturtam Lina_382 bir an önce bebekle anne sağlıkla birbirlerine kavuşsun hiç ayrılmasınlar çok geçmiş olsun ikisine de rabbim tez şifa güç kuvvet versin
izd Oy kıyamam :(( zorlu yollardan geçip kavuşacaklar o zaman desenize.. 34 de ciğer geliştirici yapılmış mıydı ? Bir de artık teknoloji de bilgi de çok, eminşm ki sağlıkla büyüyecektir. Tüm kalbim onlarla..
miraymomy Rabbim birbirlerine bağışlasın ikisinide🙏🙏 küçük Doğan bebisler hayata dört elle sarılıyor. Benim kızımda 36+5te doğdu benimde baya kanamam olmuştu 2 kilo doğmuştu solunum sıkıntısı vardı 6-7 saat getirmemesilerdi çok şükür şuanda 1 yaşında rabbim şafi ismiyle şifasını versin inşallah 🙏
Lina_382 miraymomy Bebeğin kilosu 4 kilo ama doktor erken doğduğu için demiş ama zaten sıkı takip ediyorlar du erken alacaklarını hep söylediler neden çiger geliştirme yapamadılar aklım almıyor
Lina_382 elmaliturtam güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ☺️ sabahtan beri ağlıyorum birde uzaktayım elimden birşey gelmiyor kendi kendimi yedim bitirdim benimde 4 aylık kızım var sanki anladı çok huzursuz oldu
elmaliturtam Lina_382 Allah ın izni ile bebek çok erken bir dönemde doğmamış hemencecik toparlar annede yavrusuna kavuşma şevki ile inşallah bir an önce toparlar ailece güzel haberler alırsınız kısa zamanda insan yanında olamayınca daha çok kendini yiyor sizinde yavrunuz küçük güçlü olun
Lina_382 elmaliturtam evet çık üzülüyorum gidemiyorum da bende sezeryan oldum Yanımda tek eşim vardı diyor sen bu acıyı tek başına nasıl çektin 😢
ygzmoms Lina_382 çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin ikisine de birbirlerine kavussunlar sağlıkla inşallah
Anatotales Lina_382 benim oğlum da solunum sıkıntısı ile 15 gün yattı sağlıkla alır kucağına endişe etmeyin bu süreçte kendisini toparlamaya çalışsın ki bebeği geldiğinde daha ayakta iyileşmiş olsun. Bebeğe ciğer geliştirici vurmuşlardır zaten doğar doğmaz üzülmesin bir şekilde geçiyor acil şifalar
Lina_382 Anatotales Anatotales saolun teşekkür ederim çok korktuk ama şuna iyi Allahım bundan beterini göstermesin
momeymen Lina_382 Rabbim yüm sabi sübyanın yüzü suyuna ablana ve yeğenine şifalar versin tez zamanda yüzünüz gülerek çıkın inşallah
_Serenity16 Lina_382 ben iyi olacağına inanıyorum ikiisininde 36+2 haftası cok erken değil 26. Haftasında doğup yaşayanlar var Allah ikisinide birbirine bağışlasın inşallah 🙏
Lina_382 _Serenity16 doktorlar bebeğin iyiye gittimi söylüyorlar annem diyor ben yanından ayrılınca ağlama başlıyor çok merak ediyor bebeğini doğduğundan beri görmedi kendisi ile ayrı hastanelerde kalıyor 😢
bebegim_ Lina_382 rabbim şifa versin bian önce toparlanıp yavrusuyla beraber evinde mutlu huzurlu olurlar inşallah