Derin26 Svlcftc evet canım zaten üstünde sadece bebekler ve çocuklar için yazıyor Doktoru vermişti ateş ve agrısı olursa çay kaşığınla ver diye benim kızım çok gaz sancısı çekiyor agrısını kessin diye kullanıyorum
Alyakusumm Bebeğe 37.5 geçmedikçe ilaç vermeyin bence ki 37 normal . Yinede siz bilirsiniz benim kziimin ateşi hep 36.9 37 dereceydi hiç ateş düşürücü kullanmadım. Eviniz sıcak olabilir kalın giyinirmiş olabilirsiniz bi kat üstünü çıkarın isterseniz