miraymomy acele etmeyin zamanı vardır korkmuştur cesareti yoktur ben koltuk altından tutup yürüttüm oğlumu dışarı çıkınca babasıyla iki elinden tuttuk yürüdük dengesi için çıplak ayak olması çok önemli önce denge sorununu ortadan kaldırmanız lazım biz kule devirmece yapıyorduk yada kulenin en üstünü koyma 12,5 aylıkken bi anda yürüdü öncesinde 6 aylıktan itibaren sürünme emekleme tutunarak yürüme flan baya uzun sürdü kızımda tam tersi 7 aylık emeklemeyi öğrendi 8. Aya gireceğiz tutunup kısa mesafeleri yerlerden kalkıyor onada ekstra birşey yapmadık mesela desteksiz oturma dönme flan ikiside aynı anne babanın ama ikiside farklı işte ☺️plastik toplarınız varsa iki tarafa bant yapıştırıp ilgisini çekmeye çalışın illaki toplara uzanmak isteyecektir elinin yetişeceği boyda olsun emeklemese yetişemesin kalkıp almaya çalışacaktır onları toplarken dengesini sağlamaya bağlayacaktır