Merhaba 1 haftadır baş ağrısı mide bulantısı ve yanması halsizlik uyku kasıklarımda sancı kramp gibi oluyodu adetim düzensiz oluyor ve pcosum var bugün hamilelikten şüphelendim test verdim normalde 2.0 çıkan test bu ay 2.30 çıktı neden acaba adetime daha var sanırım düzensiz olduğum için bilmiyorum başına böyle bişey gelip de hamile olan var mı ?