happybaby61 Kızlar selam bebeğim 4aylık anne sütü içiyor ama dışarı giderken bazen sütümü sağıp biberon ile veriyorum alış gücü yavaş gibi geldi doğal olarak 0+ Şuan sizce bebeğime kaç numara biberon başlığı almam gerekiyor 3+ mı 6+ mı 🙄
nanelisekerr_ happybaby61 6 çok fazla gidiyor ve surkeli tıkanmısti bebeğim. Bence ideal olan küçüğü yavaşta gitmiyor aslında