aydod Merhabalar havalar ısındığından beri 16 aylık bebeğimin kol iç kısmı ve döşü kaşınıyor sabah akşam duş aldırıyorum biraz hafifliyor kaşıntısı, sizlerde de yaşayan var mı acaba, alerji belirtisi mi krem kullanan var mı