defnes32 Yatağa yatıyoruz gırç gırç kalkıyoruz gırç yatakta dönsek bile gırç gırç neresinde ne sıkıntı var anlamadım anlasam ben yapacam eşim bir yıldır yapacak daha çocuk yanımızda yatıyor yatarken kalkarken sesine uyanıyor bazadan aşırı ses geliyor ben bile eşimin kalktığına uyanıyorum o sese bu ikinci yatak odası takımımız ilkide bir süre sonra böyle oldu herkesin mi böyle
arasardaannesi defnes32 bnm kardesımın oldu öyle yatagı degıstıler yataktan dıe yıne aynı devam ettı bazanın içindekı yaylardan fln gelıo galıba sosyal medyada da görmustum bı vıdeo yayları yaglıolardı fln
MiracAlpinveUmutunAnnesi defnes32 Gıcırdayan yatak değil bazadır. Bizimki de öyle yayları da yağladık. En iyisi koltuk valla yada yer yatağı
defnes32 pasaklisinkukuli merrv26 İşte bende anlamadım nerden ses geliyor eşim ben biliyorum vidalarını sıkmam lazım diyor bir yıldır yapmıyor yatağa yatasım gelmiyor artık bazanın içi çok dolu ondan mı acaba etkisi olur mu kışlık kıyafet yatak yorgan vs
aysegul_my defnes32 ondan oluyor yatak tam rahatca yerine geçemio bazi yerleri havada kalıyo tam denge kuramadigi icin gaciriyo bizimde öyleydi benim tarafim gacir gacir ediodu demen gibi cocuk uyaniodu sesine en son açtim icini biraz bosalttim bi kaç gün sonra sesi kesildi
defnes32 arasardaannesi bende yarın açıyım hatta aç kapa bi anlayım nereden kaynaklandığını ona göre bende yağlarım
defnes32 MiracAlpinveUmutunAnnesi valla biz kötü kullanıyoruz diyeceğim artık ilk takımımızda aynı sorunu yaşadık ama bu daha beter
Elfmom1234 Bizimde oluyordu çözdüm sonunda problemini, bazanın içindeki vidakar var onları, orda gördüğünüz demirleri yağlayın herhangi bir yağ olur, bazanın içi boşsa biraz doldurun ses mes kalmıyor
One-life defnes32 bazadan ses geliyo benim yatağım yeni sayılır bebeğim oldu sesine uyanıp korkuyordu yataktan kalktıkça sonradan farkettik bazadan olduğunu yağladık düzeldi
2kiz defnes32 hem çok doluysa hemde vidalar gevsemisse oluyor sen sık vidaları bizimde öyleydi vidayı sıkınca düzeldi şimdi ara ara yine yapıyor sanırım yine gevşemeye başladı vida
girlmam defnes32 genel temizlik sonrası bazamı da çekmiştir benim de ses çıkartıyordu sınra baktım yatagı tam oturtamamısım sonrasında da tam duvara yanastırdım ses kesildi
askbebegimmbenim defnes32 bizimde öyleydi raylardan geliyormuş wd40 bı sprey sıktı eşim gitti ses şükür. Sadece koku oldu odayı havalandırdık. 6 aydır ses mes yok. Çıt sesine uyanıyor oğlum oyuzden o ses deli ediyodu