neanladinyurdagull selins1313 kullandım işe yaramadı piyasadaki en ucuz gaz damlası metsil.Nurse Harveys kullandık pahalı işe yarar dedik oda yaramadı.Tek işe yarayan rezene çayı oldu
alinduhatg selins1313 kullandım 1 hafta omdan sonra hıc gaz sancısı nedir bilmedim + olarak kendim kullandım ve kimyon çayı içtim Piyasadaki hemen hemen tüm gaz damlaları kullandım fayda etmedi en son annem al bunu bız sizi Hunla büyüttük dedi 😂
ktnzehra49 selins1313 kızıma kullanmıştım en pahalısı iyi gelmezjen o çok iyi gelmişti gaz sancısı kalmamıştı kızımda
neanladinyurdagull selins1313 bende 40 ından sonra verdim bardağa rezene koydum biraz üstüne kaynar su demlenmeye bıraktım.2 çay kaşığı kadar verdim günde gerçekten sadece o rahatlattı.Bendr emziriyodum içiyordum
ikimelekannesii47 selins1313 ben 2 aylık bebeğime kullanıyorum çok memnunum bundan önce bio gia kullanıyordum hiç işe yaramamıştı ama metsilden çok memnunum fiyatı da çok uygun
Prensesin_Annesi_ selins1313 Kızım kolikti doktorumuzun ilk verdiği gaz damlası 1 hafta etki etti gibi oldu sonra işe yaramadı sap ve biogaia kullandık onlardan cok memnun kaldım Birde kızım yatmadan önce 1 çay kaşıpı kimyon çayı veriyordum o daha cok rahatlatıyordu