Arkadaşlar merhaba bugün 10.5 aylık bebeğimin kulağını sağlık kabininde deldirdim. Deldirdikten sonra 2 kere mama içti sorun olmadı ama az önce mama içirmeye çalıştım içmedi acaba canı yandığı için mi 🥺 ama gelince hemen içti aklım karıştı ya içmezse mama zorluk çıkarırsa diye çok korkuyorum