Kızım altı aylık Tersten başını ayaklarına değdirecek neredeyse o derece meraklı ve tavana bakmak istiyor sürekli şamataya vs kendini de çok kasıyordu nöroloji doktoruna götürdüm gelişimsel özelliği dedi 😂 soranlar oluyor ne oldu ne dedi diye doktor diyorum 400 lira sıkışmış 😂