Sulennn Selam kızlar merhaba büyük gün geldi çattı 😑 Öğle akşam için kaç ml süt bırakmam lazım 10 aylık
Sulennn livanurvealpinannesi61 Tek öğünde mi canım? Ben 60 ml ve 90 ml bıraktım. :/ Biraz daha bırakayım bari :( Isınan süt kalırsa dolaba kaldırılır mı? Yoksa atmalı mıyım? Teşekkür ederim cevabınız için 🙏