eylulkusunannesii 1 buçuk hafta önce dilekçe verip boşanma davası açmıştım. Fakat hala cevap dilekçesi gelmedi. Cevap dilekçesi vermezse ne olur? bilgi sahibi olan varsa aydınlatabilir mi beni
mams eylulkusunannesii süresi içerisinde dilekçe sunmazsa cevap verme hakkını kaybeder ve delil sunamaz. Sonradan dosyaya delil sunsa veya tanık gösterse bile hakimin hukuken dinlememesi gerekir.
cinarcinar eylulkusunannesii karşı tarafa tebligat gittikten sonra 2 hafta cevap süresi var. Eğer ki avukatı varsa süre uzatım talep ederse 1 ay daha ek süre alabilirler
eylulkusunannesii Cevap dilekçesi geldi fakat davanın reddini istemiş ayrıca karşı dava açmamış. Boşanmak istemiyor mu demek oluyor bu