Asellina05 Kızlar selam tesette pozitif çıkıp ama aslında sonradan hamile olmayanlar oldu mu aranızda böyle bir durum yaşadınız mı testte pozitif çıkıyor fakat daha reglim gecikmedi sizce test yanılması olabilir mi yoksa gerçekten hamile miyim sizceeee???