pink00 Annelerim kullanan var mı bu mamayı kilo aldırıyor mu ve kabızlık yapıyor mu golden goat kullanıyorum kızım 15 gündür kabız. Demir damlasında mi mamadan mi anlayamadım ama mama değişikliği dusunuyorum. 4 ay 27 günlük kızım ve sadece mama.ile besleniyor
end pink00 kızıma kullanıyorum şuan 6 aylık çok şükür bi sıkıntı görmedim gaz yapmadı kabız yapmadı çok şişmedi kilosu normal
sgs pink00 bizde hipp kullanıyoruz kızım kolik ve gazlı bebek olmasına rağmen çok gazı olmadı kaka sorunuda yaşamadık.ama fazla kilo aldırmıyor sağlık ocağındaki hemsiremiz önermişti eğer kullanırsan hipp kullan diye anne sütüne en yakın ve bebeği çok şişirmez demişti
cinarcinar pink00 Aya kadar kullandım kilo alımı normaldi ancak kabızlık yaptı bizde ve aptamile geçtik 16. Aylık hala aptamil kullanıyorum Ama tabi her bebeğin bünyesi farklı o yüzden denemeden bilemezsin canım
ftmanur pink00 oğlumda 4 ay 21 günlük sadece mama ile besleniyor. Biz hipp kullanıyoruz memnunuz. Sadece demir takviyesi başladıktan sonra biraz kabizligida oldu ama en fazla 2 günde bir yapabiliyor şu sıralar o da. Kilo alımı da iyi tabi her bebekte farklı olabilir denemek lazım
zumra-19 Bebeğim 1.5 yaşında doğduğundan beri kullanıyor aylık kilo alımları gayet güzeldi 2200 dü bebeğim iyi kilolar aldı ama şişirmedi sağlıklı bi bebek olması önemli zaten ve hiç kabızlık yaşamadık
pink00 Mama sonradan kabızlık yapar mi peki şöyle mesela ben 1 aydır golden goat kullaniyordum kızım 15 gündür kabız ilk zamanlar olmadı. Kidsfer demir kullanmaya başladım 1 hafta sonra kabızlık basladi
cinarcinar Bizim doktor kabızlık nedeniyle değiştireceksem en az 3 hafta kullan demişti yani 3 gün kullandım iyi gelmedi veya kabız yaptı diye hemen değiştirme demişti Ama benim bildiğim demir de yapabiliyor Ocean demir kullandım bir sorun yaşamadık onda