rojda09 Merhaba hanımlar 1 ay 23 günlük bebeğim var oğlum aşırı gazlı ve emziriyorum daha tam emmeden gazdan emmeyi reddediyor yada bi güzel emdi dediğimde fışkırarak kusuyor bu kusma normal mi ne zamana kadar böyle devam eder yardım eder misiniz
rojda09 Alpbaby yani bildiğin fışkırıyor bende çok üzülüyorum çünkü memeyi tutmakta zorluk çekiyorum yerimde başka biri olsa emzirmezdi tam emdi diye seviniyorum bu sefer fışkırarak kusuyor ne yapacağımı bilmiyorum doktora söylüyorum normal diyor