Benim oglanda o aylarda ziplayamiyordu . 27 aylıkken tam zıpladı bir yerde okumuştum. 27 ay sınırmış zaten .
Zıplayamama sebebini de tek çocuk olmasına yoruyorum . Ben evde elinden tutup ziplatiyordum hoşuna gidiyordu ama kolayına geliyordu ve böyle yapmamı istiyordu . Yaz gelince ðisardaki çocukların zipladigini görünce meraklandı ve bir gün baktım ki kendi kendine zıplıyor.