Eflininannesi12 iki çocuk annesiyim ve doğum yapalı 4.5 ay oldu. İlk doğumumdan sonra, ki çok kilolu hamile kalmıştım, çok hızlı bir şekilde neredeyse evlendiğim kiloya düşen ben ikinci doğumdan sonra bebeğimin emmemesi üzerine aman sütüm artsın aman çocuk emsin diye kendimi strese soktum ve doğuma girdiğim kiloya çıktım yeniden. Tartıyı görünce şoka girdim ve dedim ki hayır bu böyle olmayacak. Hemen tartı sonucumun fotoğrafını çekip aynı zamanda diyetisyenim olan arkadaşıma yolladım ve ben diyete başlıyorum listemi lütfen gün içinde yollar mısın dedim. Gün içinde 10 günlük listem geldi ve ben diyete başladım. O andan itibaren bebeğimin meme reddi, 2 küçük çocuğa yetmeye çalışmak vs hiçbiri yoktu artık aklımda. Ben kafaya takmayınca daha mutlu oldum, kendime diyetle de olsa biraz zaman ayırınca daha mutlu oldum. Şimdi karar verdim çocukları uyku saatinde babaannesine bırakıp evde bir saat spor yapıp duşumu alıp sonra alacağım. Çünkü kendimi kaybetmiş gibiydim. Umarım biraz da olsa motivasyonumuz artar da kendimizin de birer insan olduğumuzun farkına varırız. Bizler sadece anne değiliz çünkü, bizler en başta birer insanız, birer kadınız.