iremaydmr Kızlar bugün 15 günlük olduk emziriyorum ama bebeğim iştahlı olduğu için sütüm yetmiyor aptamil mamayı 1 cc olarak bebeğime gün içi takviye ediyorum sizlerde böyle durum yaşıyormusunuz tecrübelerinizi paylaşırmısınız 🌸 aptamil kullanan varmı?
mymom81 iremaydmr Ayni sekilde bende daha hastanede ilk gece basladik mamaya hipp ile basladim. Cok fazla gaz ve kusma yapti. Bende SMA ya gectim. Cok memnunum. Kilo alimida iyi. Bence değiştir. Aptamil kizimda da gaz yapmisti onada SMA vermistim. Sana önerim cok fazla verme mesela gunde 3 veya 4 defa 1 cc ver. Genellikle emzirmeye calis. Bebekler yüz ustu daha guzel uyur. Gazini da daha iyi cikarir. Derin uykuya girerler😊
edamikail Aptamil kullanıyordum bende canım ama içeriği kötü, birde gaz yapıyordu bebeğim huzurlu uyuyamıyordu şükür değiştirdim sma geçtim sana önerim başka mamaya geç🫶🏻
iremaydmr mymom81 sma duymuştum neyse milyona bitince ona geçerim artık zaten bende dediğiniz miktarlarda veriyorum emzirme +takviye yani