Kızım 46 gunluk ve akşam 22.30 veya 23 gibi uyur . Gece 1.30 max 2.30 gibi uyanıyor. Bir sonraki 4.30 bir sonraki 6.30 max 7 .
Gündüz yalnızca 1 kere uzun uyku uyuyor 2,30 max 3 saat. 3 4 defa 15 dk falan şekerleme sadece.
Geceleri cok sık uyanıyor gibime geliyor. Gunduz uykuları da zaten cok az. Kendine bir rutin oluşturmuş büyüdükçe gece uykuları uzaması gerekiyor. Bunu böyle alıştığı için devam ettirir diye korkuyorum çünkü benim de uykularım bölük pörçuk.
Gece uyku durumu sizlerde nasıl?