Ayy kızlar bebeğim yemiyor diğer hafta 20 aylık olacak. Kahvaltıda zar zor 1 yumurta yiyor diğer kahvaltılıklardan hiç yemiyor, öğlen köfte makarna çorba yapardım şimdi 1 kaşık bile yemiyor hatta tabağı görünce ağlama krizine giriyor yememek için. Ara öğünlerde çilek karpuz vs yiyor 1 2 çatal başka yok. Akşam en en fazla 2 tatlı kaşığı yiyor dahası yok. İçecek de pek içmiyor, yoğurt kefir vs de yemez oldu. Bahçeye parka götürüyorum yiyecekleri yememek için kaçıyor yerlere atıyor. Sizin bebisler de böyle mi ya zaten iştahsızlık vardı şimdi nerdeuse hiç yemez oldu 😪😪