Kizlar bebegim 1 yaş 3 aylık, dışarı çıktığımız daha kapının önünde başlıyoruz,ne kucağımıźda duruyor,ne arabasında,koşmak istiyor sadece, misal bugün markete gidicektik cadde üzerinde olduğu için bırakmadım,bi ağlama bi çığlık,kendini yerlere atmalar,ayakkabısının teki fırladı,tek ayakkabıyla koşuşturuyor,gün içinde asla uyumak istemiyor,ne yapacağımı şaşırdım,parka vs gidiyoruz oynuyoruz evde aynı şekilde enerjisini atsın diye ama oda yok, kendi kendine hareket etmek istiyor aksi halde tüm cadde bizi izleyene kadar bagırıyor aglıyor,ne yapıcam ben ya, nedir bu durum,yaşıyo musunuz sizlerde,ne zaman geçer,nasıl yaklaşmalıyım şaşırdım