kuzeyegeee esrainci 12+5 te büyük ihtimalle kız dedi doktorumuz 16 haftalıkken gittim malesef kendini göstermedi ama doktorum kız diyor nasipse önümüzdeki ay netleşicek 🥰
esrainci kuzeyegeee tahminim doğru çünkü keseyi kızımın keseye benzettim☺️hayırlısı olsun inşallah ♥️