Ebru251122 medipol Çamlıca da Murat beyi önermiş herkes bence de güzel bir doktor ama ben aynı hastanede Turhan çavuşoğlunu da öneriyorum size benim ikizlerim ona takipli şahane bir doktor çok memnunum ne zaman yazsam arasam asla dönmemezlik yapmaz ilaç konusunda çok dikkatli beni de artık tanıdı huyumu suyumu çoğu şeyi ben hastaneye gitmeden telefondan hallediyorum kendisi bile buraya gelme bebeklerim küçük hastalık olur diyor önemli bir konu olmadığı sürece. Sanırım bir tanıdık da oranın başhekimi de çocuk doktoruymış kendisi de onu öneriyordu.