İlk kap atışını duymayı,
İlk tekmeni hissetmeyi,
Doğduğundan itibaren ki kokunu,
Kucağımda ilk ağlamanı,
Seninle bağım olan emzirmeyi,
Geceleri uykusuz bırakmanı,
Uyurken attığın tebessümü,
Öksürdüğünde aklımın çıkmasını,
Tenine dokunmayı,
Bana baktığında ki saflığını,
Akan salyalarını,
Heyecanlandığında attığın tekmeleri,
Minik bezelye parmaklarını,
Tombiş yanaklarını,
Seni yerken attığın kahkahaları ve daha niceleri ❣️
Daha serüvenin başındayız annecim. Dişler çıkacak ilk kelimeler, adımlar atılacak her günüm hep heyecanla 🌸
İyi ki geldin dünyamın gökkuşağı 🙏🏻
Her gün beraber büyüyeceğiz söz veriyorum 😇
İçimden geldi sizlerle de paylaşmak istedim🙈 Siz en çok neleri sevdiniz?