Yumurtalığında kist olan var mı? Bugün doktor yumurtalığımda kist gördü ve tanı amaçlı laporoskopi önerdi. bu arada bundan 3 sene önce sol yumurtalığım bu sebepten ötürü alındı. Bir tane çocuğum var onu bırakıp ameliyata girmek üzüyor beni ve kist sonucum ne çıkıcak bilmiyorum diğer yumurtalığım gibi olup alınırsa ben napıcam 😥