Nur_mom1 Kızlar bu gün bir postta okudum bebeği 3. aylıkken başlıyormuş yoğurt yedirmeye çay kaşığı tatlı kaşığı yemek kaşığı sonra fincan diye gidiyormuş yapan var mı aranızda
gunes0312 Nur_mom1 3.ay çok çok erken bir ay doktorumuz bize 5.ayda bile başlamayın demişti. Söylediğiniz mantık ek gıda tadım mantığı ama bence ay çok erken