Papatya-eylul88 hayır, bebek arabasindayken birden bir yere daliyordu adını söylüyordum el cirpiyordum bakmıyordu. Absans nöbetten şüphelendim.
Eeg sonucumuz temiz çıktı, doktor her şeye rağmen video yakala dedi. Video cektim ve nöbet ile alakasj olmadığını söyledi. Uykusu gelmiş ve gözler gitmiş gibi görünüyor dedi.
Absans nöbet olması için, göz dalması bitince bebek sıçrar korkar ağlamaya baslar, aynı zamanda dudak çevresi morarir dedi.
Zor günlerdi, çok zor.
Umarım korktugunuza ugratmaz Rabbim sizi