Merhaba,
Ağustos ayının başında ücretsiz iznimin son günü. İşe başlamak zorundayım. İstanbul da yaşıyoruz ve bebeğim Ağustos ayında 8 aylık olacak.
Güvenilir,bizi zorlamayacak ,çocuğumuza da güzel bakacak bir arkadaş arıyoruz.
Sizler işe başlarken nasıl yaptınız?
Not: ben 12 yıldır bir şirkette çalışıyorum ve tazminatı kendim çıkarsam alamıyorum.
Eşim de 10 yıldır bir şirkette çalışıyor o da kendş çıkarsa tazminat alamıyor.
Bu süreçte düşünmekten başıma ağrılar girdi. Nasıl işin içinden çıkacağım bilmiyorum.