Yanlış anlaşılmak istemem bunu söylemek de hoş değil ama ben para kazanmaya başladığımdan beri hep belirlediğim güvendiğim sivil yardım kuruluşları aracılığıyla yardım yaptım elimden geldiğince. Ama tabi hep ibanla vs. Ve benim şehrimde değildi bu kuruluşlar. Açıkçası artık böyle bi kuruluşa gönüllü olup bizzat yapmak istiyorum hatta çocuklarım da biraz daha büyüdüğünde onları da dahil etmek istiyorum. Ama güvenilir bir yer bulamadım ahbap geldi aklıma. Nasıl oluyor bu işler ? Gönüllü oldum diyelim , 2 bebeğim var ve 1 sene sonra nöbet usulü olacak şekilde işe geri dönücem. Dahil olmam gereken bir şeye dahil olamazsam ? Yani buna katılabilirim buna katılamam diyebilir miyim ? Gönüllü olunca neler bekleniyor ne yapmak gerekiyor? Ya da Kocaeli de bu tarz güvenilir bi kurum var mı? Cımbızla birşeyler çekip linçleyecek birşeyler yazan olursa lütfen yazmasın tamamen bilmediğimden ve iyi niyetimden açıyorum bu postu. Teşekkürler 🫶🏻