Kızlar anne sütü içen bebeğim var 5 aylık doktor gece yatmadan mama önerdi idrar bezi az olduğu için. Hipp mama aldık onu önerdi. Ama 4 gündür onu kullandıktan sonra bir ağlama krizi tutuyor bazen ama hiç böyle ağladığını hatırlamıyorum. Sanki bir yeri ağrıyor ama nasıl ağrı. Hep gazlı bebek olduğu için direk aklımıza gaz yaptığı geldi. Bir de aşırı jel kıvamında kakası oldu. Sizce mamadan mıdır? Doktora yarın randevu aldık. Ama şimdi yine başladı ağlama krizi