Esraakbal Anladım canım, doktora güven çok önemli tabiki. Biz tüm aşıları olduk özeller de dahil. Ben de doktoruma güveniyorum ama işte sosyal medyada dönen aşıların yan etkilerini gördükçe ( ne kadar doğru bilemiyorum ) insanın yine de kafası karışıyor