İlk cocuğum açıkcası çokta ilgili bir çoxuk doktoru hala bulabilmiş değilim hepsi çok yüzeyseldi yaşadığım ufak ilçedeki doktorlar o yüzden sizden tecrübelerinizle fikir almak istiyorum.
Bebeğim 4 ay 16 günlük elleri elbetteki ağzındaydı ancak son birkaç gündür ağzını yırtacak derecede ve sürekli ağzında tükürükleri çpk fazla akıyor ağzındanda köpükler geliyor arada. Kıyafetinin önü ıslanmaya başladı onu rahatlatmak için kullanabileceğim bir ürün var mı memnun kaldığınız ek gıdaya baslamadıgım için taze soğan vs tabikide kullanmıyorum