momybaby Bezini tersten bağlayın, sulu yada mukuslu olma ihtimaline karşılık. Bezin emmemesi lazım. Eğer hastanede kayıt açıldıysa , kakasını yaptıktan sonra 30 dakika içerisinde götürürseniz tabi ki testleri çalışılır bebeği tekrar götürmenize lüzum yok. Ama kendi kendinize elinizde gaita ile giderseniz doktor muayene etmeden yada girişi olmadan belki kabul etmeyebilirler. (Laborantım bu arada )