bebekgoktug
Resmen kendimi okudum bende hayatımda 54 kilonun üzerine çıkamadım hiç (şu an 65’im) her giydiğim yakışırdı o zamanlarında kıymetini bilmemişim gibi geliyor şimdi.Aynaya bakmak istemiyorum hiç bir kıyafetim olmuyor, sezaryen göbeğim var,kalça almış başını gitmiş,göğüsler sarktı eski halime bir daha dönemeyecekmişim gibi hissediyorum.Eşime yaklaşasım gelmiyor.Kendimi anneliğe adamış durumdayım sürekli süt olsun diye de atıştırıp duruyorum ama annelik rolünün içinde sıkışmış kalmışım gibide.Bende aşırı takıntılıyım bebekle ilgili evhamlıyım off yazarken bile yoruldum çok zor psikolojimin üstünde durmuyorum ama baya bozuk ben ben değilim 😩