Kizlar 2 ayligiz meme reddi yapıyor çok zorluyorum ama emmiyir ağlıyor göğsümde anca gece bende sagio veriyorum bazen evde olmadigimda sutum gelmediğinde mama yaoiyorum 6 kilo sizlerin kac kilo çok üzülüyorum sutum olmasa yok dicem ammesin ama sutum.varken emmemesi daha çok üzüyor sutumu sagmaktan yoruldum