Derramms Merhabalar oğlum 2 gün önce yataktan düştü (60cm) o an ağladı ama sonrasında hiç bi belirti olmadığı için Dr gitmedik . Hareketleri normal sadece uyurken inlemesi ve irkilmesin oldu birkaç kez bu acaba normal mi? Böyle bişey yaşayan var mi