Serap1090 Sevgili anneler Demir ilacına kaçıncı ayda başladınız ve hangisini kulllandınız?Erken doğum yapanlarda yazarsa çok sevinirim erken doğumda Demir ilacının kullanım ayı değişir mi?
yellowmom8 Serap1090 benim bebegim 2,5 aylık 15 gündür kan şurubu kullanıyoruz erken doğmadı ama kan değerleri biraz düşmüş oyuzden erken başladık ferrum kullaniyoruz
CihangirAlp27 Serap1090 55 gun önce doğdu Kuvozde 33 kaldı çıkar çıkmaz kullanmaya başladık çünkü çocuk son 2 ay Annedeki demir deposunu kullanirmis o yüzden erken doğanlara hemen başlatılıyor
Serap1090 CihangirAlp27 CihangirAlp27 peki basıl veriyorsunuz beslenmesinden iki saat sonra verip bir saat mi bekliyorsunuz o Araf’a açılmıyor mu hiç